Professzionális vezető kiválasztás a fenntartható üzleti fejlődésért

Elégedettségvizsgálatok

A szervezet egészét, vagy egy részét érintő diagnosztikai módszer, melyet cége sikeres működésének érdekében különböző nézőpontokból tudunk elvégezni. Irányulhat a munkatársi állományra, amelynek eredményeképpen képet kapunk a dolgozók vállalatról, szervezettségről, belső kultúráról, vezetőikről, munkájukról, munkakörülményeikről és alkalmazásuk feltételeiről kialakult véleményéről; de kiterjeszthető az ügyfelek, a beszállítók, illetve minden egyéb "stakeholder" cégről alkotott képének feltárására, igényeik felmérésére egyénileg definiált kritériumok alapján.

Az elégedettségvizsgálatok segítségével javíthatja termékei és szolgáltatásai minőségét, növelheti dolgozói motivációját és hatékonyságát. Eszközként szolgálhat kultúraváltásra, új stratégia kidolgozására, cége piaci pozíciójának megtartása, illetve erősítése érdekében.

x

Belépés regisztrált pályázóknak

Elfelejtett jelszó? Regisztráció